Bel ons: +31 (0)71 331 1113

FAQ

Algemeen

Wat kan Mconomy allemaal voor mij betekenen?

Als vooraanstaand distributeur van telecomaccessoires met een uitgebreid portfolio, houden wij marktontwikkelingen scherp in de gaten. Wij zoeken altijd naar nieuwe kansen om onszelf te verbeteren. Daar profiteer jij als klant direct van, onder andere door de innovatieve kwaliteitsproducten die wij leveren. Verder vinden wij het belangrijk dat je precies weet wat je aanschaft, hoeveel brutomarge je op dat product zou kunnen behalen en of er interessante alternatieven zijn. Dat inzicht geven wij jou in onze webshop, waar je ons nieuwste portfolio vindt, bestellingen plaatst en je betalingsoverzicht inziet. Meer informatie hierover vind je ook op onze website: www.mconomy.nl.

1
Welke producten kan ik bij jullie inkopen?

Het aanbod van Mconomy van mobiele accessoires is gevarieerd en bestaat uit zorgvuldig geselecteerde items: van cases tot opladers en van hoofdtelefoons tot speakers. Ook kun je bij ons jouw winkelaanbod trendy gadgets aanvullen met onder andere drones, VR-brillen en action camera’s. Ons portfolio is rijk aan verschillende merken, waaronder BeHello, Tech21, Itskins, B&O Play, Ultimate Ears, Kitsound en Kitvision. Stuk voor stuk merken die staan voor goede producten waar vraag naar is. Kennismaken met ons volledige assortiment? Meld je dan aan als klant. Dat is namelijk zo geregeld!

1
Hoe word ik klant van Mconomy?

We vinden het erg leuk dat je interesse hebt in ons bedrijf. Als je klant wilt worden bij ons heten we jou dan ook van harte welkom. Klant worden van Mconomy is in ieder geval zo geregeld. Het enige wat je hoeft te doen is contact opnemen met onze afdeling Customer Care. Dat kan op drie manieren: vul het contactformulier op de homepage in, mail naar sales@mconomy.nl of bel met één van onze collega’s op +31 (0)71 203 21 02.

1
Wat moet ik doen als ik een klacht heb of feedback wil geven?

Ons doel is dat iedere klant een tevreden klant is. Daarom luisteren we naar wat jij zegt, vragen we door als we iets niet begrijpen, leggen we alles zo goed mogelijk uit en geven we antwoord op al jouw vragen. Met een goed gevoel samenwerken – dat vinden wij belangrijk. Maar toch kan het gebeuren dat je een minder goede ervaring hebt. Vervelend natuurlijk, maar laat het ons vooral weten! Voor ons is jouw klacht of feedback namelijk waardevolle informatie. Als we dit niet weten, kunnen we er immers ook niets aan veranderen. Een klacht of feedback mail je naar: sales@mconomy.nl.

1

Top 3 FAQs

1. Hoe kom ik in contact met medewerkers van Mconomy?

Mconomy is telefonisch en per e-mail goed bereikbaar. We zijn bereikbaar op +31 (0)71 331 13 11 of via mail op sales@mconomy.nl.

2. Welke levertijden hanteert Mconomy?

De door jou bestelde producten die bij ons op voorraad zijn, leveren wij direct uit. Dat betekent in de praktijk: vóór 19:00 uur bestellen is binnen 24 uur ontvangen. Als een product niet op voorraad is, geldt vanzelfsprekend een afwijkende levertijd. In dat geval kun je de te verwachten leverdatum opvragen bij onze afdeling Customer Service, door een e-mail te sturen naar sales@mconomy.nl of te bellen met één van onze collega’s op +31 (0)71 331 13 11.

3. Wat vind ik in mijn betalingsoverzicht?

Als je inlogt in de webshop van Mconomy, vind je in het Dashboard alle informatie die voor jou belangrijk is. Bekijk hier bijvoorbeeld overzichten van facturen en creditnota’s of controleer je openstaande saldo. Het Dashboard is zo ingericht dat het jou snel administratief en financieel inzicht geeft.

Antwoord niet gevonden?
Stel je vraag via ons contactformulier contactformulier