Bel ons: +31 (0)71 331 1113

FAQ

Administratie

Waar staat mijn orderoverzicht en welke informatie vind ik hier?

In het Dashboard (zichtbaar na inloggen in de webshop) vind je een overzicht van eerder geplaatste of nog openstaande orders. Handig als je bijvoorbeeld eerder gedane bestellingen nog even wilt inzien of de verzending van lopende bestellingen wilt controleren. Ook het betalen van de bijhorende factuur hebben we zo makkelijk mogelijk gemaakt. Openstaande bedragen betaal je vanuit dit overzicht namelijk met één druk op de (iDEAL)knop en reeds voldane facturen kun je hier downloaden.

1
Is het mogelijk om automatisch overzichten van Mconomy te ontvangen?

Zelf altijd handmatig de overzichten bekijken is soms lastig. Je hebt het druk, vergeet in te loggen of plaatst snel een nieuwe bestelling en gaat verder met andere belangrijke zaken. Begrijpelijk! Maar omdat juist die overzichten zo handig en zinvol zijn, hebben we een automatische verzendfunctie gemaakt voor onze partners. Om deze functie te activeren dien je contact op te nemen met onze afdeling customer care op +31 (0)71 331 13 11 of sales@mconomy.nl. 

1
Hoe houd ik overzicht in geval van naleveringen (backorders)?

Soms gebeurt het dat een deel van de bestelling niet meteen geleverd kan worden. We begrijpen dat dit vervelend is en doen er dan ook alles aan om deze producten zo snel mogelijk na te leveren. Voor een duidelijk overzicht van deze backorders kun je bij onze afdeling Customer Care terecht. Vraag dit overzicht op door een e-mail te sturen naar sales@mconomy.nl of door te bellen met één van onze collega’s op +31 (0)71 331 13 11

1
Wat vind ik in mijn betalingsoverzicht?

Als je inlogt in de webshop van Mconomy, vind je in het Dashboard alle informatie die voor jou belangrijk is. Bekijk hier bijvoorbeeld overzichten van facturen en creditnota’s of controleer je openstaande saldo. Het Dashboard is zo ingericht dat het jou snel administratief en financieel inzicht geeft.

1

Top 3 FAQs

1. Hoe kom ik in contact met medewerkers van Mconomy?

Mconomy is telefonisch en per e-mail goed bereikbaar. We zijn bereikbaar op +31 (0)71 331 13 11 of via mail op sales@mconomy.nl.

2. Welke levertijden hanteert Mconomy?

De door jou bestelde producten die bij ons op voorraad zijn, leveren wij direct uit. Dat betekent in de praktijk: vóór 19:00 uur bestellen is binnen 24 uur ontvangen. Als een product niet op voorraad is, geldt vanzelfsprekend een afwijkende levertijd. In dat geval kun je de te verwachten leverdatum opvragen bij onze afdeling Customer Service, door een e-mail te sturen naar sales@mconomy.nl of te bellen met één van onze collega’s op +31 (0)71 331 13 11.

3. Wat vind ik in mijn betalingsoverzicht?

Als je inlogt in de webshop van Mconomy, vind je in het Dashboard alle informatie die voor jou belangrijk is. Bekijk hier bijvoorbeeld overzichten van facturen en creditnota’s of controleer je openstaande saldo. Het Dashboard is zo ingericht dat het jou snel administratief en financieel inzicht geeft.

Antwoord niet gevonden?
Stel je vraag via ons contactformulier contactformulier