Bel ons: +31 (0)71 331 1113

FAQ

Verzending en retouren

Welke levertijden hanteert Mconomy?

De door jou bestelde producten die bij ons op voorraad zijn, leveren wij direct uit. Dat betekent in de praktijk: vóór 19:00 uur bestellen is binnen 24 uur ontvangen. Als een product niet op voorraad is, geldt vanzelfsprekend een afwijkende levertijd. In dat geval kun je de te verwachten leverdatum opvragen bij onze afdeling Customer Service, door een e-mail te sturen naar sales@mconomy.nl of te bellen met één van onze collega’s op +31 (0)71 331 13 11.

1
Waar kan ik de verzendstatus of orderstatus vinden?

Als je inlogt in de webshopomgeving en naar het Dashboard gaat, zie je de status van jouw orders. Deze status van bestellingen is ‘openstaand’, ‘verzonden’ of ‘gesloten’. De status ‘openstaand’ betekent dat wij de bestelopdracht wel hebben ontvangen, maar dat de producten nog niet zijn verzonden. Als de orderstatus op ‘verzonden’ staat kun je met Track & Trace de levering van de bestelling volgen. Met een ‘gesloten’ order bedoelen wij een order die is geleverd, gefactureerd en betaald.

1
Hoe stuur ik de door mij bestelde producten retour?

Soms gebeurt het dat bestelde producten niet aan de verwachtingen voldoen. In dat geval kun je die aan Mconomy retourneren. Daarvoor heb je een RMA–nummer nodig (Return Merchandise Authorization) en moet je een RMA-formulier invullen. Zowel nummer als formulier vraag je aan bij de afdeling RMA door een e-mail te sturen naar RMA@mconomy.nl of te bellen met één van onze collega’s op +31 (0)71 203 21 02.

1
Hoe weet ik wat de status is van mijn RMA-aanvraag?

Het kan zijn dat jouw RMA-aanvraag wat meer tijd in beslag neemt. Wil je weten wanneer je een RMA kunt verwachten? Vraag dan de actuele status van je aanvraag op door te mailen naar RMA@mconomy.nl of te bellen met +31 (0)71 203 21 02.

1

Top 3 FAQs

1. Hoe kom ik in contact met medewerkers van Mconomy?

Mconomy is telefonisch en per e-mail goed bereikbaar. We zijn bereikbaar op +31 (0)71 331 13 11 of via mail op sales@mconomy.nl.

2. Welke levertijden hanteert Mconomy?

De door jou bestelde producten die bij ons op voorraad zijn, leveren wij direct uit. Dat betekent in de praktijk: vóór 19:00 uur bestellen is binnen 24 uur ontvangen. Als een product niet op voorraad is, geldt vanzelfsprekend een afwijkende levertijd. In dat geval kun je de te verwachten leverdatum opvragen bij onze afdeling Customer Service, door een e-mail te sturen naar sales@mconomy.nl of te bellen met één van onze collega’s op +31 (0)71 331 13 11.

3. Wat vind ik in mijn betalingsoverzicht?

Als je inlogt in de webshop van Mconomy, vind je in het Dashboard alle informatie die voor jou belangrijk is. Bekijk hier bijvoorbeeld overzichten van facturen en creditnota’s of controleer je openstaande saldo. Het Dashboard is zo ingericht dat het jou snel administratief en financieel inzicht geeft.

Antwoord niet gevonden?
Stel je vraag via ons contactformulier contactformulier